jueves 23 de noviembre de 2017

Departamento de ventas en Telecomunicacion

- Venta

- To achieve BTGS goals such as revenue, margin and orders for the key portfolio area assigned.

- To acquire new logo customers and broaden BT's share of wallet in the customer base.

- To secure our existing customer base whilst achieving our revenue and profit goals.

- To provide customer & market feedback and insight to the portfolio management teams.

- To be the subject matter expert internally for BTGS sales communities and externally

for customers.

- To provide support to key opportunities in other countries or Market Units as required

- To maintain and develop relationships with BT's technology partners, such as ORACLE, Microsoft, EMC, AWS, Google...

- To pursue specific opportunities within a sector development plan for portfolio area assigned.

Vendedor / Dependiente
Departamento de ventas en Telecomunicacion (Telecomunicaciones)

Todas - Madrid ( Comunidad Autónoma Madrid )

Carreras 1. Ingeniero de Telecomunicación
2. Ingeniero en Informática e Ingeniero Técnico en Telecomunicación: especialidad Telemática
Requisitos mínimos Proactividad, enfoque hacia el cliente, orientación a resultados, liderazgo y trabajo en equipo.

Tipo de contrato Contrato temporal
Duración temporal+prorroga